به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در دهمین سال مسابقه موسوم به Tech Support Showdown کمپانی اپل توانست رتبه نخست پشتیبانی فنی در بخش لپتاپ را به خود اختصاص دهد.
ایسر با افزایش خدمات پس از فروش توانست به مقام دوم جدول برسد.
پاسخ تلفنی بهموقع، اطلاعات کامل آنلاین، خدمات Callback و برگشت تماس در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل احتمالی، چت آنلاین، رفرنسهای شبکههای اجتماعی برای آگاهی دادن به کاربران و منابع قوی تحت وب؛ فاکتورهای تعریفشده برای تعیین برترین پشتیبان در نظر گرفته میشود که در این میان اپل توانست مقام اول را بهدست بیاورد.
از سوی دیگر کمپانیهایی مانند ایسوس، سامسونگ و MSI برای کاربران نگرانکننده شدهاند. چت آنلاین ایسوس و وبسایت فنی برای پشتیبانی مأیوس کننده است و خدمات دهندگان سامسونگ فرق بین نوت بوک سری 7 را با گوشی نوت 7 نمیفهمند!
خدمات پشتیبانی MSI نیز برخلاف محصولات کاربرپسندش اصلاً کاربرپسند نیست.
در این جدول لنوو با کسب 86 امتیاز، مایکروسافت با امتیاز 82 امتیاز، اچ پی 80 امتیاز در ردههای سوم تا پنجم قرار گرفتند.
نظر شما